Sunday, November 7, 2010

Pertama

Hari pertama. Sekarang menjadi sebagian dari aku.

6 comments:

  1. salah tatabahasa.

    sebahagian DARIPADA aku.

    haha jangan marah.

    ReplyDelete
  2. haha sharp eyes..mungkin cikgu b.m?

    anggap saja "poetic licence" :)

    ReplyDelete
  3. haha poetic licence!bro,bile nak post.aku nak folo ni.

    ReplyDelete
  4. shazlee,

    blog ini sebenarnya akan aku isi dengan ingatan terhadap satu fragmen hidup. Aku dan dia serta penyesalan. Content sekarang wujud atas kertas.

    Buat masa ni, biar aku jadi pemilik URL "sebahagiandariaku" sebab tajuk tu memang penting bagi aku.

    ReplyDelete
  5. Aku pun nak jadi sebahagian daripada hari itu, boleh?

    Pertama kali aku ketuk pintu mu ini...Salam!

    ReplyDelete
  6. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete